Tuesday, December 6, 2011

Punca H1N1 merebak satu ketika dulu

Salam,...
saya tertarik dengan satu poster yg saya jumpa tertampal di ... ada la satu tempat tu... (rahsia)..
dalam hati teringat nak post kat sini,... sekadar lawak je la, tak tahu la kalau sekadar lawak bodoh, tetapi bagi saya kreatif juga diorang ni, nak lariskan barang punya pasal, sanggup meng'eksploitasi'kan sesuatu isu.


Baca sampai habis, anda akan terlihat satu kenyataan seperti ugutan. Fuh,... dahsyat gak lawak dia ni...

No comments:

Post a Comment

Komen dialu-alukan