Sunday, September 19, 2010

Hobi dan Minat - part 2


berikut disambung sedikit dari bhg yang pertama : hobi yang ke 4- mendaki gunung, aktiviti lasak dan mencabar. alhamdulillah saya pernah sampai ke puncak Gunung Ledang ketika berusia 3 tahun 4 bulan. bertitik tolak daripada itu maka saya begitu gemar dengan aktiviti mendaki. dulu ada web pasal kelab kami iaitu Gempaq Adventure Club, tapi portal geocities.com dah tutup, maka terpadamlah segala maklumat yang ditumpang secara percuma kat geocities tu.. sedih nya.... takpe lah, nanti saya bangunkan yang baru.


5- pembikinan laman web dan internet. antara hobi yang paling saya suka. senang, ringkas... tetapi kadang2 memeningkan kepala juga. pernah membuka sebuah cyber kafe, namun tewas tidak berapa lama kemudian.... gara-gara melakukannya sebagai hobi. rasa nya cukup dulu kot,... meleleh dah air mata ni dek kerana terlalu mengantuk.... kipas ni laju sangat kot? takpelah esok saya sambung lagi....

Sejenis herba : Mahkota Dewa

No comments:

Post a Comment

Komen dialu-alukan

Trio DJs @ Jasin Bestari

Trio DJs @ Jasin Bestari Petronas AAM Cubprix Championship 2017 - Round 6 - Jasin, Melaka Tu dia 3 orang DJ Lamba...